×


دربارۀ ما آموزش‌ها قوانین بلاگ

همرسانی

برای سهولت کپی کردن لینک شرح‌حال‌ها از اکنون می‌توانید بر روی علامت share کلیک کنید و لینک مطلب را کپی کنید و برای دوستانتان بفرستید.

تغییرات کامنت‌ها

از امروز می‌توانید در بخش کامنت‌ها به دیدگاه دیگران امتیاز دهید تا بالاتر از سایر کامنت‌ها نشان داده شوند.
همچنین قابلیت افزودن Reply هم افزوده شده که کافیست وارد اکانت خود شده باشید تا بتوانید پاسخ دیگران را بدهید.

بخش آموزش‌ها و مستندات

از منوی کناری سایت، می‌تونید به بخش آموزش‌ها و مستندات برید تا هم با سایت آشنا بشید و هم بتونید مطالب بهتری بنویسید.
از این پیوند هم می‌تونید برید.

قوانین افزوده شدند

برای خوندن قوانین می‌تونین به این پیوند برید.
اگر دربارشون نظری داشتید، به ما ایمیل بزنید.

بخش یادداشت‌ها راه‌اندازی شد!

درود اکنون بخش Ex به راه افتاد. Ex، محل به اشتراک‌گذاری روایت‌ها و اتفاقات جالب که از چارچوب شرح‌حال و تصویر خارجند، است.
جستارها در این بخش نیاز به تایید سردبیر برای انتظار اولیه ندارند 1
این بخش هم مانند Picasso در بخش متن اصلی خود از markdown پشتیبانی می‌کند که به زودی آموزش آن را هم قرار خواهم داد. ادیتور مخصوص آن هم تدارک دیده شده که به زودی در بخش نوشتن و ویرایش قرار خواهد گرفت.
هنوز برای این بخش، دکمه‌ای تعبیه نشده است و برای دسترسی به آن باید به آدرس mdpt.ir/cases/ex/new مراجعه کنید. منتظر شنیدن دیدگاه شما هستیم.


  1. البته این به معنای عدم نظارت یا نبود قابلیت رد کردن توسط سردبیر نیست. 

ثبت تصویر در شرح حال

بالاخره بخشی که باید خیلی پیش‌تر اضافه می‌شد، اینجاست.

شما برای ثبت تصاویر مربوط به کیس خود، دو راه دارید.
1. پس از ثبت مطلب خود، منتظر تایید آن توسط سردبیر باشید و پس ازتایید و عمومی شدن شرح حال، در قسمت Other Dataی شرح حال خود، بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید و تصاویر خود را آپلود کنید و مجددا منتظر تایید آن تصاویر توسط سردبیر باشید.
2. روش پیشنهادی ما این است که پس از ثبت شرح حال، به آدرس مخصوص آن شرح حال بروید و روی لینکی که برایتان قرار داده شده کلیک کنید تا به صفحۀ آپلود تصاویر وارد شوید. medepartout.ir/cases/hx/YOUR_Hx_LINK/
حتما متوجه شدید که باید به جای بخش بولد شده، لینکی که خودتان برای کیس انتخاب کردید را قرار دهید. مزیت این روش، سرعت بالاتر تایید و تکمیل شرح حال است.

توجه: در ثبت تصاویر شرح حال، بنا بر این است که تصاویر مربوط به خود بیمار یا اصطلاحا original باشند. پس لطفا از آپلود تصاویر دیگر خودداری کنید.
توجه: لطفا تصاویر برگۀ آزمایش و یا گزارش‌ها را آپلود نکنید. اگر قرار باشد متنی نشان داده شود، باید در قالب متن باشد و نه عکس.
تبصره: با توجه به غیرفعال بودن بخش وارد کردن آزمایش‌ها، می‌توانید آزمایش‌های بیمار را به صورت عکس وارد کنید. هرچند ترجیح می‌دهیم داده‌های درون آزمایش به صورت متنی وارد شوند.

سرویس ایمیل

اکنون می‌توانید در صورت فراموشی رمز عبور، از راه ایمیل، لینکی دریافت کنید و پسورد جدید خود را انتخاب کنید.
همچنین می‌توانید پیام‌های خود را به آدرس contact.mdpt.ir بفرستید.

راه اندازی مجدد

دیروز روز دشواری بود.
قابلیت جدید سایت (تصویر در شرح حال) به دیتابیس اضافه نمی‌شد و پس از کلنجار فراوان، دریافتیم که به دلیل اشتباهاتی که از ابتدای برقراری (deployment) سایت انجام داده بودیم، قابلیت توسعه رو از دست داده بودیم و باید بین داده‌های ارزشمند (هر چند اندک) و قابلیت توسعۀ سایت، یکی رو برمی‌گزیدیم که با توجه به اهدافی که داریم، با ناراحتی، قید کاربران ثبت نام کرده و داده‌های ثبت شده توسط اونها رو زدیم و سایت رو دوباره بالا آوردیم اما این قول رو می‌دیم که این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.
زحمت ثبت نام مجدد رو به دوش شما انداختیم اما نوید امکانات بیشتر مدوپارتو رو بهتون می‌دیم.

بخش بلاگ

درود.
این نخستین پست از بلاگ مدوپارتوئه. این بخش رو به هدف آموزش و اطلاع‌رسانی آماده کردیم. امکانات سایت هر روز داره بیشتر میشه و لازمه که در بستری دربارش بنویسیم. هم خبر بدیم که قابلیت جدید چیه و هم بگیم که شما نویسنده‌ها چطوری از اون استفاده کنین تا نوشته‌هاتون دقیق‌تر و جذاب‌تر بشن.
این بخش فعلا فقط همین یک صفحه رو داره اما احتمالا در آینده به هر پست یک صفحۀ جدا اختصاص بدیم که شما هم بتونید زیرش سوالاتون درباره اون پست رو بپرسید و اگر دیدگاهی داشتین، بیان کنین.

medepartout | All Right Reserved © 2024